فیلم| اجرای علی فریادی کمدین در عصر جدید قسمت آخر ۱۹ بهمن ۹۹-راهبرد معاصر
مرحله نیمه نهایی عصر جدید 2

فیلم| اجرای علی فریادی کمدین در عصر جدید قسمت آخر ۱۹ بهمن ۹۹

اجرای علی فریادی در عصر جدید قسمت آخر ۱۹ بهمن ۹۹ سومین اجرا از قسمت آخر مرحله نیمه نهایی عصر جدید بود.
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۳ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 08
کد خبر: ۷۶۷۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

فیلم| اجرای علی فریادی کمدین در عصر جدید قسمت آخر ۱۹ بهمن ۹۹به گزارش راهبرد معاصر، قسمت آخر مرحله نیمه نهایی برنامه استعدادیابی عصر جدید ۱۹ بهمن آغاز شد و اجرای علی فریادی سومین اجرای مرحله نیمه نهایی عصر جدید احسان علیخانی بود. جزئیات و فیلم اجرای علی فریادی در عصر جدید قسمت آخر ۱۹ بهمن ۹۹ را در ادامه ببینید.

 

اجرای استندآپ علی فریادی در مورد رفتار های غیر عادی مردم عادی بود اما مورد توجه داوران قرار نگرفت و انتقاداتی به این اجرا شد. امین حیایی به این اجرا رای قرمز داد و از متن اجرا ایراد گرفت اما سه داور دیگر با وجود اینکه به این اجرا رای سفید دادند اما ایراداتی به این اجرا گرفتند. احسان علیخانی تلاش هایی برای تغییر رای امین حیایی انجام داد و توجیهاتی ارائه داد. در نهایت این اجرا با 4 رای سفید داوران به فینال امشب راه یافت.

 

اجرای علی فریادی در عصر جدید

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شیبا
United States of America
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
0
گویا قرابیه های تبریزی قبل از عید نوروز قراره به فریاد علی فریادی برسه تا به فینال برود ، مگر همان قرابیه ها بتواند جوکهای بی مزه علی فریادی را شیرین کند ، همون مونده تو جوجه دکتر ، فال حافظ را مسخره کنی ، دهنت را بشور اسم حافظ را می بری ، اما آقای ترک بهتره با همون مردم عادی جوک بگه و مسخره بازی راه بیندازی نه با فال حافظ چون تو قد این حرفها نیستی.
چقدر هم این بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی با این جوکهای علی فریادی که همه در فضای مجازی برای هم می فرستند حال می کنند . تنها امین حیایی عقلش رسید قرمز داد به علی فریادی که احسان علیخانی چراغ قرمز امین حیایی را به زور سفید کرد . فکرش را بکنید که پای علی فریادی جوک گو به فینال هم برسه و جز پنج نفر اول استعدادهای برتر بشه آن هم به خاطر گفتن جوکهای مسخره .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
0
اینبار خوب نبود
کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
0
علی فریادی فوق العاده اس....تعجب میکنم حیایی چرا قرمز داد؟؟
تحلیل های برگزیده